zondag 12 oktober 2014

28 oktober 2011

Seizoen 1

1. Rock Solid 28 oktober 2011 Thuisvoelen

We hebben na het voorstelrondje gehad over je thuisvoelen en we hebben een rondje gemaakt door het huis. Wanneer voel je, je thuis? Als het gezellig is, als je, je veilig voelt, als je jezelf kan zijn en weet dat je de mensen kan vertrouwen en van je houden. En zo mag je, je ook thuisvoelen bij God. David verteld in de psalmen iets over het thuisvoelen bij God

Psalm 84
HERE van de hemelse legers, wat zijn Uw woningen prachtig!
Ik smacht van verlangen om bij U te komen. Mijn ziel en mijn lichaam zingen Uw lof, de lof van de God Die leeft. Uw ogen zien zelfs een mus die een plekje zoekt om te nestelen; zelfs het nest van de zwaluw ontgaat U niet. Noch haar jongen. Ook zij zijn welkom in Uw tempel, HERE van de hemelse legers. U bent mijn Koning en mijn God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...